۱۳۸۹/۱۰/۲۰

سقوط هواپيما در اروميه - وقتي مرگ آدمها عادي مي شود

تسليت به همه كساني كه بخاطر سهل انگاري ديگران جان عزيزانشون رو توي سانحه سقوط هواپيما اروميه از دست دادند.
 رو كه نيست لامذهب.       اومده ميگه خوشبختانه 27 نفر جان سالم به در بردند از 104 نفر.
خوشبختانه 27 نفر نجات يافتن؟ اون 70 و چند نفري كه مردن چي؟ ...................؟؟؟ 
  اگه اين اتفاق توي يه كشور ديگه افتاده بود همه اخبار، تحليل و تفسير و .... خبرتون ميشد اين.
حالا كه توي مملكت خودمونه بي تفاوت عبور ميكنين ميرين؟  اگه جاي ديگه بود كه اخبار نيم ساعتتون، ميشد يك ساعتو نيم، اون اخبار 15 دقيقه اي هم كه تا چيزي ميشه خودشو ... ميده ميشد 30 دقيقه اما الان.....
 خانواده اون بيچاره ها بايد چيكار كنن؟   
تسليت گفتنت بخوره تو سرت   ............... 
افسوس افسوس افسوس
دلم تنگ است
دلم تنگ است  
دلم تنگ است 
از اين تكرار.......................








۲ نظر:

  1. سلام
    درود بر قلمت مرد. وقتی همه چیز را بر اساس مشیت الهی تفسیر میکنیم ، کشتن این همه آدم برامون مثل آب خوردن میشه.فقط باید از این همه پوست گلفتی افسوس خورد

    پاسخحذف
  2. فکر تاریکی و این ویرانی
    بی خبر آمد تا با دل من
    قصه ها ساز کند پنهانی.

    نیست رنگی که بگوید با من
    اندکی صبر ، سحر نزدیک است:
    هردم این بانگ برآرم از دل :
    وای ، این شب چقدر تاریک است!.................

    پاسخحذف

نظرت رو در اينجا بنويس